Opakowanie układów UL1401 CEMI
ul1401_11a.jpg ul1401_12a.jpg ul1401_14a.jpg
top_wiki_b.jpg

Opakowania elementów półprzewodnikowych
Opakowanie układów UL1401L CEMI

Pudełko firmowe - w takich pudełkach pakowano przeróżne elementy firmy UNITRA. Na metce znajduje się logo UNITRA CEMI. Na taśmie opasującej pudełko znajdziemy logo Fabryki Tranzystorów TEWA! Jest też pieczątka ze znakiem pierwszej jakości (jedynka w owalnym trójkącie). Rok w dacie pakowania nie jest czytelny.
Cena detaliczna 30zł

W opakowani mieści się dziesięć układów UL1401 7A. Na metce są opisane jako UL1401L. Literka L była oznacznikiem obudowy układu scalonego. Na obudowie już nie występuje.
Oznaczenie 7A jest kodem daty produkcji (tajnym do niedawna). Oznacza styczeń 1974r.
→→Tabela tajnych kodów na stronie Retrodekana
→→Tabela rozszerzona na kolejne lata - stosowana również przez CEMI
Pudełko jest starannie wykonane, natomiast styropian, do którego są powciskane układy, nie jest cięty tylko nierówno łamany. Widocznie przez łamanie styropianu cięto koszty pakowania.

Układ wyprowadzeń pasował do podstawki lampowej, ale pewniejsze było wlutowanie układu do płytki drukowanej. Chyba, że ktoś często palił końcówki mocy i musiał je często wymieniać. Nawiasem mówiąc, wylutowanie takiego układu z płytki, bez uszkodzenia druku, było prawie nie możliwe. UL1401 jest końcowym wzmacniaczem akustycznym.

→→Co kryje się pod kapeluszem tego układu scalonego

Jeżeli ktoś ma uwagi na temat powyżej opisanego wątku, to proszę o informację przez zakładkę Kontakt

→→Opakowania i metki firmowe - strona zbiorcza

Lista stron z tagiem "opis"

Strony z tagiem "opakowanie"

Licznik maksymalny kilowatogodzin

przez qannqann 10 Oct 2017 21:10

licznik_max_33.jpg licznik_max_39.jpg top_wiki_b.jpg
bot_wiki_b.jpg